tisdag 23 juni 2009

Kulturfyran om allsång och Gröna Lund

Tänk att jag inte kom igång att blogga som jag trodde när jag startade den här bloggen. Men nu ska det bli fart. Jag börjar med att svara på en liten rolig Kulturfyra, hos Kulturbloggen.

1. Gillar du allsång? Brukar du titta på allsång på Skansen, eller föredrar du att vara med och sjunga själv?
Jag gillar att vara med på allsången om jag får sitta längst fram bland VIP-folket.

2. Allsången i Göteborg sänds från Liseberg. Vilket nöjesfält gillar du bäst, Liseberg eller Gröna Lund? Eller något annat? Eller gillar du inte nöjesfält?
Så klart jag älskar både Gröna Lund och Liseberg.

3. Finns det någon åkattraktion du vägrar åka?
Nej, vad skulle det vara. Jag vågar allt.

4. Sjunger du i badrummet?
Såklart. Jag sjunger bra.

Inga kommentarer: